úterý 10. listopadu 2009

Nové nástroje pro firmy na Mapách Google

Google uvádí funkci Přehled v Adresáři firem na Mapách Google a anotace v rámci služby Google Street View. Pro využití funkce Přehled je potřeba mít vlastní firemní záznam v Adresáři firem na Mapách Google. Zaregistrovat se může snadno a bezplatně každý podnikatel nebo firma pomocí funkce Zařaďte svoji firmu do služby Mapy Google na hlavní stránce Map Google. Po zaregistrování mohou firmy v rámci Přehledu sledovat tyto informace:
  • Imprese: Četnost výskytu záznamu ve výsledcích Google vyhledávání nebo v Mapách Google za dané období.
  • Činnosti: Počet případů, kdy uživatel využil záznamu firmy. Například kolikrát se přes záznam proklikl na webovou stránku podniku, anebo si vyžádal informace o tom, jak se k podniku dostane.
  • Top výsledky vyhledávání: Které dotazy dovedly zákazníky k záznamu o dané firmě. Například zda vyhledal uživatel záznam díky dotazu „čaj“ nebo „káva“?
  • PSČ kódy klientů: Z jakých okresů pocházejí klienti, kteří si vyhledávají informace o tom, jak se do firmy dostanou.
Pro podnikatele ne méně zajímavou možnost prezentace na internetu v kombinaci s Adresářem firem nabízí i služba Street View. Je-li místo, kde se společnost nachází (a je zaregistrované na Mapách Google), zmapované pro Street View, objeví se při zobrazení informací o hledané společnosti možnost na něj přepnout. Uživatel tak vidí danou restauraci, obchod či sportovní klub přímo v panoramatických fotografiích Street View.


Žádné komentáře: