pondělí 8. června 2009

Co se dělo u Googlu ... v týdnu od 1. do 7. června 2009

V listopadu 2008 byla vydána příručka "Search Engine Optimization Starter Guide". Dnes Webmaster Central Blog oznámil, že je tento manuál dostupný ve 40-ti jazycích, které pokrývají 98% internetových uživatelů. Českou verzi si můžete stáhnout pod názvem "Optimalizace pro vyhledávače – příručka pro začátečníky".

5. června se slavil 37. Světový den životního prostředí (World Environment Day). YouTube k této příležitosti pozměnilo pro dnešní den své logo. Vedle standardního loga YouTube byla přidána zeměkoule. Od tohoto dni můžete na YouTube také shlédnout film "Home".



Revoluční novinku ve službě Steeet View dnes uvedl blog Google LatLong.
Při pohybu ve Street View bylo až do teď potřeba posunovat se po jednotlivých snímcích bez možnosti přeskočení obrázku. Nyní stačí použít dvojklik na místo nebo objekt, na které se chcete posunout. Chytrá navigace se zobrazuje pod ukazatel myši, na zemi jako kruh, na objektech jako obdélník.


Zvětšit mapu

New York Times přinesl v pondělí (1. 6. 2009) informaci o tom, že se Google chystá začít prodávat eBooky již na konci tohoto roku. Google se chce stát konkurentem serveru Amazon.com, který je největším prodejcem e-Booků na internetu, s jeho zařízením a platformou Kindle.

Konečně můžeme vkládat reklamy i do Webů Google/Sites v Google Apps ve všech verzích Standard, Premier, Education, Team i Partner Editions.

V laboratoři Google byl již spuštěn nový experiment, Google Squared. Jedná se o nový způsob organizování informací na webu, aby byly použitelnější a strukturovanější.

Žádné komentáře: